Monthly Archives: Marzec 2017

Cukrzyca i Okra – badanie


Praca W Domu – Lepiej Niż Siłownia

Wielu fitness freak będzie często marzył o tym, domowa siłownia. Jest coś o samotności u siebie w domu, co sprawia, że praca jest znacznie mniej uciążliwe i bardziej przydatna impreza. Jeśli często zastanawiał się, czy to naprawdę warto zainwestować w domu siłownię, to niech ten artykuł przypomni wam, dlaczego to świetny pomysł.Praca W Domu - Lepiej Niż Siłownia

Nie Ma Linii

Jedną z najtrudniejszych rzeczy, aby pogodzić się z każdego klubu fitness lub siłownia-to poważny linii urządzeń. Trenerzy siła często znaleźć ławce stacji dosłownie w kolejce, zwłaszcza z trenerami początkujący. Squat szafy, często używane do ćwiczeń, nie jest on przeznaczony dla, będzie to bardzo irytujące dla poważnego fitness.

Żadnych Składek Członkowskich

Tych kolejek przypomni ci, w sposób negatywny, o swoich składek członkowskich. Siłownia nie dostaje tanio z niektórych głównych członkostwo w siłowni około 40 $w miesiąc. Roczny czynszów stają się coraz bardziej powszechne w naszych czasach. Płacić z góry-jest to bardzo duża inwestycja dla niektórych ludzi i może zniszczyć ich kredytowego planowania. To jeszcze przed tym, jak odpowiednia zakupów potrzebujesz, aby dopasować się do siłowni, na której się znajdujesz.

Praca z odzieżą znajdziesz wygodne

Który przynosi nam do ubrania, które nosisz: najbardziej wygodna odzież sportowa, jak zwykle, nie ubrania, chcesz nas widzieć razem. Używane koszulki dziesiątki lat, i spodnie lub szorty, które miały kształt swojego ciała często będzie mieć otwory i będzie wyglądać okropnie. Ale tak to jest, czy nie, są one najbardziej wygodne w pot. Światło, zimna i wymagających opieki, te tkaniny są idealne rzeczy do noszenia podczas treningu. Niestety, ludzie patrzą na ciebie dziwnie, że nosić te rzeczy do lokalnej wykładzina podłogowa, jasno oświetlonej sali.

Muzyka Naprawdę Podoba

Udanej transformacji ciała sprawiają, że ludzie, którzy są z hardcore. Ludzie, kto może wylać całą swoją moc za te kilka chwil, że człowiek i żelazo razem. Zasadnicze znaczenie dla ustalenia tego nastroju jest muzyka. I nikt nie wyszedł z 90 funt słaby do 200 funt silny facet słuchać Justin Bieber to dokładnie. Chociaż można to obejść, nosić ipoda, on nadal nie działa, ty, jak i twój głośnej muzyki w domu.Nie Ma Bakterii

Nie Ma Bakterii

Publiczne siłownie, prawdopodobnie jeden z najbardziej bakteria-pełna miejsc, gdzie można pójść. Potu, kawałków skóry, слюней i innych nieprzyjemnych rzeczy dokładnie lepić się do powierzchni maszyny. Pomnożyć to przez setki lub nawet dziesiątki tysięcy egzemplarzy podczas swojego pobytu w siłowni, wtedy zrozumiesz, jak tam. W domu, wycierając swój sprzęt czystą ściereczką rozpylany z domieszką Lysol wszystko, czego naprawdę potrzebujesz, aby zapewnić temat treningu płód.

Więcej Koncentracji

Tylko kilka osób ma poziom stężenia zaawansowany kulturysta. Tysiące artykułów, które zostały napisane w języku promocja skierowana jest na publiczne siłownie. Jednakże, może to być próba, aby zagłuszyć nasze uczucia i skupić się wewnątrz. Najbardziej praktycznym sposobem jest albo treningu w ciągu dziwnych godzin w publicznym siłowni (często trasie o-kulturyści) lub treningu w luksusie własnego domu.Więcej Koncentracji

Oszczędność kosztów ogólnych chodzić na siłownię

Większość ludzi zapomina, że mając karnet na siłownię jest ukryte koszty. Aktualizacje dla swoich miesięcznych, rocznych składek i innych opłat, może zrobić całkowity koszt siłownia podkręcić. Zapomniałeś, ile gazu można wydać na wizyty w siłowni? Czy koszty uzyskania przyzwoitej butów i markowe t-shirty i spodnie dresowe. Co z tego, że torba i nowy ręcznik trzeba kupić? W domu można zrobić bez tych wszystkich i zaoszczędzić pieniądze na coś, co można inwestować na.


Jak pracować z domu: dlaczego nie musisz siłownię, aby pozostać w dobrej formie

Może być, dużo podróżujesz i nie mają dostępu do siłowni. Może jesteś zmęczony typowych siłowni tłum. Lub być może jesteś zmęczony tracić $100 miesięcznie za członkostwo w siłowni.

Niezależnie od przyczyny, zrezygnować z siłowni nie znaczy, że nie można już działać w kierunku swoich celów zdrowotnych i fitness.

Bo mit o tym, że można tylko schudnąć i uzyskać w formie, chodzić na siłownię-to tylko mit.Bo mit o tym, że można tylko schudnąć i uzyskać w formie, chodzić na siłownię-to tylko mit.

Jeśli wiesz, co robisz, praca w domu może być równie korzystne, jak chodzić na siłownię-i można zaoszczędzić czas i pieniądze w procesie.

Oto 5 ćwiczeń, które możesz zrobić w domu, aby zrobić efektywnego treningu w domu:

  1. Podciągnięć –Pull-upy są jednym z najlepszych górnej części ćwiczenia-kiedyś ciało. W rzeczywistości, robię podciągnięć na każdej szerokości geograficznej maszyna ciągnąć upadków lub innych galanterii wyposażenie maszyny w każdy dzień.

Wzmacniają ramiona, szerokie, drabiny, biceps, triceps, nawet ABS-a są trudne, nawet dla najlepszych z nas. Ponadto, może pojawić się podciągnąć bar dla twojego domu tanio.Jeśli nie można pociągnąć do góry, nie ważne-stają się mocniejsze, pierwsze skoki w górę i powoli opuść się w dół. Jeśli podciągnięć dla ciebie łatwe, dodaj pasek waga, nosić ciężki plecak lub przywiązać ciężar wokół talii.

  1. Pompki- Pompki-jeszcze jeden górny ciała ćwiczenia można robić w domu bez żadnego sprzętu w ogóle. Są one idealne dla twoich ramion, pleców, rąk, klatki piersiowej i brzucha. Możesz robić pompki w każdej chwili, w dowolnym miejscu i w czasie reklam podczas oglądania tv, jako część wysokiej intensywności treningu interwałowego treningu, nawet tuż przed snem.Pompki

Kiedy robisz push-up, ważne jest, aby upewnić się, że masz poprawna forma: plecy proste, ABS wyciągnął, dotykać piersi na ziemię. Dla łatwiejszego wariantu, zacznij od ręki na podwyższonej powierzchni, np. na stole lub krześle, lub po prostu pominąć kolana na ziemię i zrobić push up stamtąd.Dla odmiany klasycznych push-up, spróbuj bombowiec nurkujący pompki, pompki gady, dwukrotne stukanie pompek kolano, i szczupak pompek.

  1. Skoki przez skakankę- Jeśli szukasz treningu cardio, aby zdobyć Twoje serce pompuje i spalić kalorie mega, patrzeć nie dalej niż skakanka. Klasycznie jest stosowana jako metoda treningu bokserów, to teraz duża w fitness-mania, takie jak Crossfit, bo to tak fajnie na dom szybko twój poziom fitness.

Można kupić skakanka w każdym sklepie sportowym lub w internecie, i są tanie-tylko 10$.

Spróbuj skakanka podczas oglądania telewizji lub słuchania podcastu, aby czas szybciej.

Lub, dla szybkiego i efektywnego skakać arkany treningu, spróbuj zrobić skakanka wysokie kolana jak trening Tabata: 8 rund z 10 i 20 sekund. Pracować przez 20 sekundach odstępach czasu, a reszta w ciągu 10-sekundach odstępach czasu.

  1. Pompki

Pompki-kolejny fantastyczny bodyweight treningu, aby uzyskać Swoje serca pompowania. Oto jak zrobić burpee:

Zacznij w pozycji stojącej.

Rzuć w pozycji przysiadu z rąk na ziemię.

Rozszerz swoje nogi z powrotem do ziemi w jednym szybkim ruchem znalazł się w deskę

Zwrot w kucki w jednym szybkim ruchu.Powietrzne przysiady

Wskoczyć w jaki sposób można dodać maksymalnie powietrza trochę poklepać entuzjazm!

Dla dobrego treningu берпи, spróbuj zrobić 100 z rzędu. Że będę bić maszyny eliptyczne w każdy dzień!

  1. Powietrzne przysiady- Nie ma wagi? Nie ma problemów. Można jeszcze robić przysiady powietrza w domu i twoje nogi podczas treningu. Wystarczy pamiętać, ponieważ nie masz wagi, należy zrobić więcej, niż chcesz ćwiczyć na siłowni, aby uzyskać ten sam poziom treningu. Aby dodać więcej niż trudne, spróbuj robić przysiady z piaskiem lub poprzez utrzymania masy ciała na twojej stronie.

Spróbuj robić przysiady powietrza jako część treningu Tabata (8 rund z 10 i 20 sekund), lub zawrzeć ich w высокоинтенсивных treningu dla mordercy palnika nogę.


Prawda O Obżarstwa

W przeciwieństwie do anoreksja i bulimia, kompulsywne przejadanie był w dużej mierze ignorowane ze strony środowiska medycznego i społeczeństwa w ogóle. A jednak, według najlepszych szacunków, zaburzenie to może dotyczyć do czterech procent wszystkich amerykanów. Natomiast cyfry w najlepszym razie tylko domysły, możliwe, że to zaburzenie może mieć wpływ wiele innych w bardziej miękkiej formie.Prawda O Obżarstwa

Obżarstwa jest klasyfikowany jako okresy od czasu do czasu nadmierne przejadanie się. W przeciwieństwie do bulimii, jednak poszkodowany zwykle nie oczyścić po posiłku. Obżarstwa może występować samodzielnie lub wraz z innymi środkami psychicznymi i warunki.

Te Łupieżcy, zazwyczaj zmuszeni spożywać duże ilości jedzenia na raz, ignorując uczucia sytości lub nawet nudności i inne nieprzyjemne objawy. Alkohol konsumenci zazwyczaj mają mało lub nie ma kontroli nad tym zużycie.

Uczucia, prowadzące do obżarstwa mogą obejmować niepokój, stres i emocjonalne negatywne. Po porządku, jednak cierpi z powodu tej choroby, zazwyczaj czują się jeszcze gorzej, cierpi z powodu poczucia winy i obrzydzenia do siebie. Problem, jak zwykle, towarzyszy lub prowadzi do depresji i jeszcze więcej niepokoju, tym samym przekształcając objadania się w błędne koło.

To zazwyczaj skryty sprawą i jak takie numery, to trudno ocenić. Skutki takiego kopa może prowadzić do rozwoju innych problemów, w tym wysokie ciśnienie krwi, nadciśnienie tętnicze, otyłość, choroby serca i cukrzyca. Leczenie zazwyczaj zależy od źródeł, że to właśnie jest główną przyczyną sesje picia.

Istnieje kilka znanych czynników ryzyka tej choroby. Zdaniem badaczy, czynniki ryzyka dla obżarstwa obejmują:

Wiek: powyżej dorośli zwykle w wieku 40-50 lat. To nie mówi o tym, że młodzi ludzie, nie dotkniętym chorobą, tak jak ona może być stopniowe i, w konsekwencji doprowadzi do jej odkrycia w późniejszym życiu, nawet kiedy objawy, być może zaczęło się znacznie wcześniej.

Inne zaburzenia pokarmowe: osoby z innymi zaburzeniami odżywiania mają większe ryzyko, Jak dobrze rozwija się psychogenne przejadanie się. Ci ludzie z bulimia lub anoreksja, mają większe prawdopodobieństwo wystąpienia objawów tej choroby wraz z tymi zaburzeniami.Przemoc seksualna:

Diety: zdaniem ekspertów, ludzie, którzy często dieta może być przy wysokim ryzykiem dla udziału w obżarstwo. Dieta jest znanym czynnikiem ryzyka anoreksji i bulimii, a także może zwiększyć ryzyko niezdrowej struktury związane z tym zaburzeniem.

Psychologiczne problemy: ludzie z wysokim poziomem stresu, gniew i lęk lub negatywne emocje, takie jak smutek, depresja i lęk są na znacznie większe ryzyko rozwoju modeli niezdrowej żywności, w tym kopa.

Przemoc seksualna: według najnowszych badań obżarstwa może rozwinąć się u osób, które doświadczyły przemocy seksualnej w dzieciństwie.

Społeczne oczekiwania: aktualna obsesja ultra cienkich modeli i aktorek w MEDIACH dzisiaj było sprawdzone przez ekspertów, aby prowadzić do niezdrowych diet i żywności zaburzeń, zwłaszcza wśród kobiet, ale coraz częściej u mężczyzn, a także. Завышению grubość, kształt ciała i wygląd może negatywnie wpływać na poczucie własnej wartości, tym samym powodując szkodliwych nawyków, w tym przejadanie się. Biologia: oczywiście, rozwój tej choroby może być związane z określonymi genami, a także substancji chemicznych w mózgu. Regulacja apetytu obecnie uważa się badaczami jako narzędzia, aby zbadać, jak te procesy biologiczne mogą wpływać na nawyki żywieniowe.

Oferty pracy: ciekawe, istnieje wiele dowodów na to, że pewne miejsca pracy mogą zwiększać prawdopodobieństwo rozwoju kompulsywne przejadanie. Sportowców i kobiet, a także modele, wydaje się, mają wyższy procent do porządku objawy jedzenia. Może również być tak, że tych, w branży gastronomicznej spotka podobny zwiększonego ryzyka, to jednak wciąż w oczekiwaniu na dalsze badania. Objawy kompulsywne przejadanie czasem trudne dla lekarzy i pracowników służby zdrowia, aby odkryć. Niektóre osoby z zaburzeniami psychicznymi może zwracać się do niego po prostu, jak przejadanie się. W wielu przypadkach, waga może być jedyny fizyczny objaw jest dostępny dla świata zewnętrznego.

Binges mogą trwać od kilku minut do kilku dni. W niektórych przypadkach, są one zużyte ponad 10 lub 20 000 kalorii w czasie do porządku. Średnia kaloryczność diety wynosi zaledwie około 1500-3000 w dzień, tak, że można zobaczyć, że przejadanie się-to, oczywiście, naruszenia należy traktować poważnie.Przemoc seksualna: według najnowszych badań obżarstwa może rozwinąć się u osób, które doświadczyły przemocy seksualnej w dzieciństwie.

A my wszystkie dni lub czasy, w których przejadamy się ma drugą lub trzecią porcję na pustyni, lub trochę ciężki w sosie, to różni się od prawdziwego obżarstwa. Niemniej jednak, jeśli czujesz się za pomocą jedzenia radzenia sobie ze stresem, niepokoju lub innych emocji, to może warto rozważyć poszukiwaniu alternatywnych środków. Dobry terapeuta lub doradca powinien być w stanie pomóc ci poradzić sobie z tymi problemami bez odwoływania się do wiążącą. Kopa może być bardzo niebezpieczne choroby, prowadzące do poważnych powikłań zdrowotnych. Jeśli cierpisz na zaburzenia lub znasz kogoś, kto mógłby pomóc, pamiętaj, aby szukać opieki medycznej i/lub pomoc psychologiczną, zanim problem stanie się jeszcze gorzej.